![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/GolfR_023-1024x683.jpg)
VW Golf R 7.5 - Stage 2+
Prawdziwy Golf R zaczyna się od 400 koni;) Każda seryjna eRka jedzie fajnie, ale aż żal nie wykręcić z niej więcej mocy, zwłaszcza gdy auto pozostawia nam tak dużo możliwości tuningu mechanicznego. W tym modelu wykonaliśmy kompleksowy Stage 2+ gdzie nie tylko stroiliśmy auto, ale przeprowadziliśmy wszystkie modyfikacja mechaniczne. Finalnie auto przyspiesza do setki w 3,7 sekundy, strzela pięknymi popsami i daje pełno radości za każdym razem gdy się do niego wsiada. Efekty? Wzrost mocy o 113km i 140nm
- seria: 304km/413nm
- stage 2+: 417km/553nm
Zakres modyfikacji mechanicznych:
- Dolot: RacingLine 600
- Intercoller: TA-Technix
- Turbo Pipe: Leyo
- High Flow Pipe: Leyo
- Świece: NGK Racing Competition
- Wydech: Milltek Sport Non Resonated
- Downpipe: Scorpion Decat
Zakres strojenia:
Mapa na Stage 2, Strojenie DSG, V-max off, Cat off, GPF off, DSG farts, Pops and Bangs
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/GolfR_020-scaled.jpg)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/GolfR_005-scaled.jpg)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/GolfR_0011-scaled.jpg)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/GolfR_014-scaled.jpg)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/GolfR_008-scaled.jpg)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/GolfR_022-scaled.jpg)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/GolfR_023-1-scaled.jpg)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/GolfR_024-scaled.jpg)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/GolfR_029-scaled.jpg)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/GolfR_032-scaled.jpg)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/02/Raport_VW-Golf-R-7.5-norma-1-e1675602223159.jpg)