![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/04/GolfR_016-1024x683.webp)
VW Golf 7R - Stage 2
Nasza niegdyś firmowa eRka, przeszła szereg modyfikacji z których uzyskaliśmy ponad 400km i 549nm. Ten mały hot-hatch, z wagą około 1500 kg jest niepozornym ulicznym wariatem, który pierwszą setkę robi w 3,8 sekundy. Dobry wynik, jak na popularnego Golfa. Wszystkie modyfikacje w aucie przeprowadziliśmy sami – od wymiany intercoolera, aż po strojenie silnika. I chociaż wiadomym jest, że silnik 2.0 tsi potrafią przyjąć jeszcze więcej mocy, to my z wyniku jesteśmy usatysfakcjonowani, a eRka prowadzi się wyśmienicie. Zakres modyfikacji:
- Intercooler Ta Technix
- Blow Off Leyo
- Układ dolotowy APR
- Rura turbo 034 Motorsport
- Rura dolotowa Leyp
- Turbo muffler delete 034 Motorsport
- Downpipe DeCat
- Wydech Cat Back Milltek
Efekty? Wzrost mocy o 93km i 155nm.
- Seria: 310km / 262nm
- Stage 2: 403km / 549nm
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/04/GolfR_017-scaled.webp)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/04/GolfR_021-scaled.webp)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/04/GolfR_025-scaled.webp)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/04/GolfR_018-scaled.webp)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/04/GolfR_022-scaled.webp)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/04/GolfR_007-1-scaled.webp)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/04/GolfR_031-scaled.webp)
![](https://pro-garage.pl/wp-content/uploads/2023/04/GolfR_020-scaled.webp)